Update van Skyler store

Lieve Skyler store klanten,

We maken met z'n allen een moeilijke tijd door. Het coronavirus domineert de berichten in de media en creëert bizarre omstandigheden voor ons allemaal. In deze situatie is het belangrijker dan ooit om er voor elkaar te zijn!

Wij krijgen veel vragen over uitleveringen en of we producten op voorraad hebben.

Vooralsnog kunnen wij de meeste van onze producten ( zeker 80% ) gewoon uitleveren. De bezorgers zijn zeer druk dus het kan soms een aantal dagen langer duren dan jullie van ons gewend zijn, maar alles wordt geleverd. De meeste leveranciers hebben heel veel voorraad staan en de chauffeurs rijden nog dagelijks naar onze winkel en opslag met nieuwe goederen. 

Wel zijn er helaas een aantal accessoires en producten uit China die wij niet meer direct op voorraad hebben, die waarschijnlijk later binnen zullen komen dan gehoopt. Wij zullen iedereen die hierop wacht tijdig op de hoogte brengen en beloven alle geduldige klanten extra te verwennen.

Wij houden al onze levertijden op de webshop zo accuraat mogelijk bij. Als er staat ‘op voorraad’ of 1 - 2 weken levertijd, betekent dit dat het in ons eigen magazijn of die van de leverancier klaar staat. 

We hopen op jullie vertrouwen in ons. Mocht je vragen hebben over levertijden, mogelijke vertragingen, zijn wij telefonisch en per mail bereikbaar.

De Skyler store winkel is nu nog gewoon geopend maar shop vooral online, hier helpen jullie ons ook mee! In deze moeilijke tijd zijn we blij met elke nieuwe bestelling!

Wij blijven doorgaan met jullie inspireren met onze styling en nieuwe producten op Instagram en Facebook! En Post.nl bezorgt gelukkig nog alles goed bij jullie thuis 🙏❤

Wij wensen jullie en jullie dierbaren de komende weken veel gezondheid, kracht, optimisme en liefde toe.

Take care!

Misia, Andrea & Louise 
Team Skyler store